A kényelmes vásárlás érdekében webshopunk, sok más weboldalhoz hasonlóan, ún. "cookie"-kat használ. Amennyiben Ön nem tiltja le a cookie-k alkalmazását böngészőjében, az Ön részéről elfogadottnak tekintjük ezek használatát. A későbbiekben bármikor módosíthatja ezzel kapcsolatos beállításait böngészője "beállítások" pontjában. A cookie-k használatáról Adatvédelmi tájékoztatónkban bővebben is olvashat.
Menü

Év végi rendelési és szállítási határidők

RAKTÁRRÓL SZÁLLÍTHATÓ TERMÉKEK:

A "Raktáron" jelzésű, futárral szállítható termékekre legkésőbb december 18. reggel 7-ig fogadunk megrendeléseket karácsony előtti kiszállítással, a készlet erejéig, kivéve az Antares termékeket, amelyeknél december 17. reggel 7.00 a rendelési határidő*. A később beérkező megrendelések a két ünnep között, vagy januárban érkezhetnek meg Önhöz. A futárszolgálatok extrém leterheltsége miatt azonban, a kiszállítás biztonsága érdekében javasoljuk a mielőbbi megrendelést.

*A sok darabos, sérülékeny, amorf, vagy nagyon terjedelmes szállítmányok esetében 3-6 nappal hosszabb szállítási határidővel kell számolni, ezekről a megrendelésekről kérjük, e-mailben egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.

RENDELHETŐ TERMÉKEK:

A "Rendelhető"-ként jelzett termékeket külső raktárból szállítjuk, ezek év végi rendelési és szállítási határidői várhatóan az alábbiak szerint alakulnak (a gyártó neve a termékek adatlapján szerepel). A várható szállítási időt visszaigazolásunkban mindig pontosítjuk.

  • Antares, Halmar, Tempo K, és Cama termékek: A "Rendelhető" (azaz nem raktáron levő) termékek kiszállítása már csak januárban várható - ezt visszaigazolásunkban pontosítjuk**.
  • Bello Giardino, Clic-and-Get, K Design, Mayer termékek, Esprit, WeconHome, Sigikid, Smart Kids szőnyegek: a december 12. éjfélig beérkező megrendeléseket karácsony előtt kiszállítjuk. A december 13-tól beérkező megrendelések kiszállítása január 10. után várható.
  • M Flooring szennyfogók: ezeket általában raktárról szállítjuk, az "Előrendelhető" termékek kiszállítása január közepétől várható.
**Bizonyos termékek esetében hosszabb lehet a szállítási határidő, ez az adott termék leírásában olvasható. A számlák teljesítési ideje is jövő évi lesz ezekben az esetekben.

A nagyobb, céges megrendelések várható szállítási idejével kapcsolatban kérjük, írjon ügyfélszolgálatunknak! (e-mail: webaruhaz.butor@gmail.com)

ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK MŰKÖDÉSE AZ ÉV VÉGÉN:

Ügyfélszolgálatunk karácsony és Újév napja között részleges e-mail ügyeletet tart, de beszállítóink év végi leállása miatt érdemi ügyintézésre sajnos nem lesz lehetőség ebben az időszakban. Telefonon nem leszünk elérhetők, a számlázás és az áru indítás szünetel. A december 18. után beérkezett megrendelések kiszállítása általában január közepétől várható. (A szállítás várható idejét a szokásos módon e-mailben vissza fogjuk igazolni, további részletek a fentiekben.)

REKLAMÁCIÓK ÉS SZÁLLÍTÁSI PROBLÉMÁK KEZELÉSE:

Az esetleges reklamációk bejelentését az ünnepek alatt is zavartalanul fogadjuk az erre szolgáló űrlapon keresztül vagy e-mailben. (Telefonon ebben az időszakban sajnos nem leszünk elérhetők.) A reklamáció bejelentése előtt kérjük, olvassa el a témával kapcsolatos tájékoztatásunkat, itt.

Az elindított csomagok kiszállításával kapcsolatban ebben az időszakban is az érintett futárszolgálatoknál lehet érdeklődni szükség esetén. Bővebb információ itt.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL A HALMAR, CAMA ÉS ANTARES TERMÉKEKNÉL:

A raktáron levő vagy karácsony előtt beérkező termékeket december 20-ig lehet személyesen átvenni partnereink vidéki raktáraiban, a Halmar és Cama termékeket Debrecenben, az Antares termékeket Szatymazon.

A többi márka esetében nincs mód személyes átvételre. A később beérkező termékekre és rendelésekre a fenti feldolgozási- és szállítási határidők érvényesek. A személyes átvétel részleteiről e-mailben tájékoztatjuk, a termék beérkezését követően.