Ha Ön most várja csomagját:
Amennyiben értesítést kapott arról, hogy a kiszállítás elindult, és szeretné felvenni a kapcsolatot a szállító céggel, az sms-ben vagy e-mailben kapott telefonszámon és elérhetőségeken legyen szíves egyeztetni a futárszolgálattal a csomag átvételével kapcsolatban. (Az egyeztetéshez a GLS esetében a csomagszámra, az MPL futárszolgálatnál a címzett nevére és címére lesz szükség.)
HA ÖN ÚJ VÁSÁRLÓNK:
A) KISZÁLLÍTÁS, SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG, FUTÁRSZOLGÁLATOK, HATÁRIDŐK
A kiszállítás munkanapokon történik, általában 8 és 17 óra között.
A szállítás költségét a megrendelés minden esetben tartalmazza. A termékek adatlapján az 1 db termék kiszállítására érvényes díjat tüntetjük fel, amely egységes az ország egész területén. Több darabos megrendelésnél a termékek összsúlya és összértéke után érvényes szállítási díjat számítja fel rendszerünk, automatikusan - ez a megfelelő mennyiségű termék kosárba helyezésekor is látható.
(Bizonyos termékeknél a termékek adatlapján látható szállítási díj eltérhet az alábbi táblázatban megadott súlyarányos összegektől. Ilyen esetekben a termék adatlapján látható összeg a szállítási díj kalkuláció alapja.)
A kiszállítás 400.000 forintos összérték felett minden esetben ingyenes.
*A kiszállítást a normál, futárszolgálattal is szállítható termékek esetében a megrendelést követő 2-14 munkanapon belül kezdjük meg, a kézbesítés pedig általában a következő munkanapon történik, 8 és 17 óra között. A szállítás napjáról előzetesen értesítjük Önt, általában e-mailben, időnként telefonon.
A speciális szállítást igénylő megrendeléseknél - például törékeny, túlméretes, nagy súlyú, vagy amorf termékeknél, illetve nagyobb mennyiségű csomagnál - a szállítási idő kicsit meghosszabbodhat, amelyről a kiszállítás előtt minden esetben tájékoztatjuk Önt.
Kiszállítást jelenleg csak Magyarországon belül vállalunk. (Külföldről érkező megrendeléseket a vevő saját szervezésében tudja külföldi címre házhoz szállíttatni.)
A kiszállítás egyéb részleteiről, a futárszolgálat elérhetőségei :
A kiszállításokat általában, de nem kizárólag a GLS és az MPL futárszolgálata végzi (a szállító cégről és elérhetőségeikről e-mailben tájékoztatjuk a kiszállítás kezdetekor). Amennyiben már értesítést kapott a csomag indulásáról, a következő elérhetőségeken tud egyeztetni a csomag átvételével kapcsolatban:
GLS szállításnál: a +36 29 88 67 00-ás telefonon vagy az info@gls-hungary.com e-mail címen. Az ügyfélszolgálat 7-20 óra között érhető el. (A csomag aktuális állapotáról ide kattintva is tájékozódhat, a csomagszám megadásával.)
Az MPL és az egyéb kiszállításoknál a szállítási értesítő e-mailben vagy sms-ben megadottak szerint követhető a csomagok útja.
A megfizetett szállítási díj 2 kézbesítési kísérletet tartalmaz. Az első kiszállítás előtt e-mail vagy sms értesítést küldünk a megrendeléskor megadott e-mail címre vagy telefonszámra, amely tartalmazza a futárszolgálat elérhetőségeit is. Ha a csomag átadása első alkalommal nem lehetséges, a futár értesítést hagy a helyszínen és ezen jelzi a következő kiszállítás várható időpontját is, vagy telefonon egyeztet Önnel.
Hétvégi kiszállításra jelenleg nincs lehetőség.
Számla és utánvétel:
Számlát minden esetben készítünk és legkésőbb a kiszállításkor, e-mailben vagy postán küldjük el Önnek.
Utánvétel esetén a termékek árát és a szállítási díjat a csomag átvételekor kérjük készpénzben kiegyenlíteni.
B) SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
A Halmar termékek esetében lehetőség van a csomag személyes átvételére is. Ennek további részleteiről az "Információk" rovatban olvashat.