A kényelmes vásárlás és az igényeinek megfelelő termékek ajánlása érdekében kérjük, fogadja el az ehhez szükséges cookie-kat a "Rendben" gombra kattintással. Ezzel meg tudjuk őrizni beállításait és preferenciáit, illetve az Ön által megtekintett oldalakat, amely jobb vásárlási élményt biztosít. Választását később bármikor módosíthatja. 

Az adatfeldolgozással kapcsolatos további információkról itt olvashat bővebben:

Adatvédelmi tájékoztató

Menü

ÁSZF és vásárlási feltételek

Cégnév: acCompany Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (továbbiakban acCompany Kft.)
Cég bejegyzett székhelye: 2600 Vác, Hegymester utca 53/A.  (adminisztratív központ, nem raktár)
Cégjegyzékszám: 13-09-135669
Cégbíróság vagy nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 12449062-2-13
Telefonszám: 304900919
Webáruház címe: butor-szonyeg.hu
A tárhely-szolgáltató neve: Shoprenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
 
A szerződés tárgya
A szerződés tárgya az acCompany Kft. butor-szonyeg.hu címen elérhető webáruházában található valamennyi termék és szolgáltatás. A webáruház főbb termékkategóriái: bútorok, kisbútorok, kerti bútorok, szőnyegek, biokandallók, kiegészítők.
 
A termék kiválasztása és a megrendelés összege
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, mely tájékoztatja a termékek főbb tulajdonságairól, jellemzőiről. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek. A termékképek esetenként illusztrációk, a színek bizonyos esetekben nem felelnek meg a valóságnak.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a megrendelés végösszegét is. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint a rendelés elküldése előtt szabadon módosíthat, javíthat is.
A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét, amely tartalmazza a kiszállítás díját is.
 
A rendelés elküldése, fizetési kötelezettség keletkezése
Ha a vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a termékeket, akkor a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva kezdheti meg a vásárlást. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt a webáruházban, úgy a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát kell megadnia a belépéshez. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor a vásárláshoz szükséges adatait kell megadnia, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával a vásárlónak már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a számlázási és szállítási cím megadása szükséges.
A következő lépésekben a vásárló kiválasztja a számára megfelelő szállítási és fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a „Megrendelés” gombra kell kattintania. A „Megrendelés” gombra való kattintás fizetési kötelezettséget von maga után.
 
Árak, fizetési feltételek, kedvezmények
A webáruházban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, ezek a termékek mellett olvashatók. Az árak bruttó árak (azaz fogyasztói árak), tehát az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költségeket. A megrendelés számlázása a megrendelés elküldésekor érvényes árakon történik. 14 napnál hosszabb időt igénylő beszerzés alatt álló termékek esetében a vételár időközben változhat, amelyről azonban az eladó köteles a vásárlót a kiszállítás megkezdése előtt tájékoztatni. Amennyiben a vásárló számára nem elfogadható a módosított vételár, erre való hivatkozással az értesítést követő 24 órán belül törölheti a megrendelését.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a webáruház fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a vásárló azonnal tájékoztatást kap az új adatokról. A vásárló ezt követően megerősítheti a megrendelést, illetve bármely fél elállhat a szerződéstől.
A webáruházban átutalással, készpénzes utánvétellel, bankszámlánkra történő befizetéssel és bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthető ki a megrendelések összege. A készpénzes utánvétel szállításkor, a termék átvételével egyidejűleg történik, a többi fizetési mód esetében a kiszállítás indítása előtt fizetendő a szállítási díjjal növelt teljes vételár. Készpénzes utánvétel esetében a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben, a küldemény kézbesítőjének. 
A 50.000 Ft feletti összértékű megrendelések esetében a webáruház 30%-os előleg fizetését kérheti, amelyről tényleges visszaigazolásában tájékoztatja a vásárlót.
Import és a szokásostól eltérő szállítási móddal szállítható (pl. közvetlen import vagy nagyobb mennyiségű) termék esetében a webáruház szükség esetén módosíthatja a vevő által választott fizetési módot, amelyről köteles a vevőt visszaigazolásában, de legkésőbb a kiszállítás megkezdése előtt tájékoztatni. Amennyiben a vevő ezt nem fogadja el, a megrendelés törlésre kerül.
Egyedi gyártatás esetén (pl. méretre gyártott szőnyegek vagy különleges kárpitozású termékek) a webáruház a teljes vételárat is kérheti előre megfizetni, a visszaigazolásban szereplő határidővel.
A webáruház bizonyos feltételek mellett kedvezményeket biztosíthat egyes vásárlóknak. A kedvezmények igénybe vétele a megrendelés folyamán, az erre szolgáló kuponkód vagy hűségpontok megadásával történik. A kupon felhasználásának feltételeiről a kupon kiküldésekor vagy a webáruházban tájékoztatja a webáruház a vásárlókat. A hűségpontok beváltásáról a webáruházban olvasható tájékoztatás.
A vásárló a korábban részére ajánlott egyedi kedvezményeket a megrendelés folyamán, a megrendelésben tudja jelezni és ezzel igénybe venni. Kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.
 
A rendelések feldolgozása, határidők, visszaigazolások és értesítések
A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megkezdődik. A termékek általában valamelyik európai központi raktárból érkeznek vagy magyarországi raktárból kerülnek kiszállításra, várhatóan a megrendelést követő 1-6 héten belül. (A raktáron levő termékeket általában 2-6 munkanapon belül kiszállítjuk, jellegüktől függően.) A kiszállítás várható idejéről a webáruház e-mail visszaigazolást küld, a gyártó vagy importőr visszajelzése alapján. Termékhiány vagy technikai, szállítási problémák esetén az eladó tájékoztatja a vásárlót a várakozási időről, aki ennek alapján szabadon dönthet rendelése fenntartásáról, módosításáról vagy törléséről. A megadott szállítási határidő tájékoztató jellegű, annak túllépése miatt a vásárlót nem illeti meg kártérítés.
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés elküldésekor az eladó webáruház szoftvere azonnal egy automatikus értesítést küld a vásárló felé a rendelés felvételéről. Ez az értesítés jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét regisztrálta a rendszer és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé, ez azonban nem tekinthető a megrendelés tényleges visszaigazolásának.
Amennyiben az automatikus visszaigazolás valamilyen technikai probléma folytán nem érkezik meg 48 órán belül a vásárlóhoz, a vásárló szerződéses kötöttsége megszűnik.
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti a megadott határidőkön belül, mert a szerződésben meghatározott termék nem szerezhető be, vagy a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a vásárlót tájékoztatni. A vásárló ebben az esetben indoklás nélkül törölheti a megrendelését. Amennyiben a megrendelés ellenértékét már kifizette, ezt az összeget a webáruház haladéktalanul visszafizeti a vásárlónak.
A rendelések feldolgozásának folyamán a webáruház e-mailben vagy telefonon tájékoztatja a vásárlót, személyes átvétel esetén az átvétellel kapcsolatos tudnivalókról, átutalásos fizetésnél pedig az átutaláshoz szükséges adatokról.
A külföldi bankszámláról történő átutalást a megrendelésben előre kérjük jelezni. A külföldről érkező átutalásoknál felmerülő minden bankköltséget a vásárlónak kell állnia.
Az átutalásos megrendeléseknél a termék vételárának és az esetleges szállítási költségnek meg kell érkeznie a megadott bankszámlára a megrendelés tényleges visszaigazolásától számított 8 naptári napon belül, illetve a számlamásolaton szereplő fizetési határidőig.
A kiszállítás indulásakor e-mailben vagy telefonon, és/vagy sms-ben értesíti a futárszolgálat és/vagy a webáruház a vásárlót, legkésőbb a kézbesítés előtti napon.
 
Megrendelés módosítása, törlése
Az adatbeviteli hibák javítására a vásárlónak a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
A webáruház a megrendelés és a pontosított szállítási határidő visszaigazolásáig megadja a lehetőséget a vásárlónak megrendelése módosítására. Amennyiben a ténylegesen (azaz nem csak automatikusan) visszaigazolt szállítási határidő meghaladja a termék adatlapján olvasható várható szállítási határidőt, a vásárló a visszaigazolást követő 24 órán belül módosíthatja vagy törölheti megrendelését. Ténylegesen visszaigazolt megrendeléseknél a fenti eseteket és az elállási jogot kivéve nincs lehetőség módosításra.
 
Szállítás és személyes átvétel
A webáruház Magyarország területén vállal házhoz szállítást. Választható szállítási módok: házhoz szállítás, illetve bizonyos termékeknél raktári/személyes átvétel. A külföldről érkező vásárló számára biztosítjuk a lehetőséget, hogy a megrendelt terméke(ke)t saját költségén és szervezésében külföldre szállíttassa.
 
Aktuális szállítási díjak a futárszolgálattal szállítható termékek esetében, Ft-ban, áfá-val:
Szállítási díjak
Bizonyos csomagoknál - például törékeny, terjedelmes, túlméretes, nagy súlyú, vagy amorf termékeknél, illetve nagyobb mennyiségű csomagnál - a termékek adatlapján látható szállítási díj eltérhet a fentii táblázatban megadott összegektől. Ilyen esetekben a termék adatlapján látható szállítási díj a kalkuláció alapja. A megrendelés végösszege minden esetben a teljes, fizetendő szállítási díjat tartalmazza.
A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.
Kiszállított, de át nem vett, azaz jogtalanul törölt rendelések esetében a kiszállítás tényleges költségeit és a termékben keletkezett esetleges károkat a vásárló köteles megtéríteni a webáruháznak.
A vásárlónak kiszállított termék a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad.
A személyes átvétellel megrendelt termékek a megrendelés visszaigazolásától számított 10 naptári napon belül köteles átvenni a vásárló a visszaigazolásban szereplő címen.
A megrendelés elküldésével a vásárló a fenti szállítási feltételeket is elfogadja.
 
Jótállás és szavatosság

A webáruházban megrendelt termékekhez hibás teljesítés vagy a megadott határidőn belüli meghibásodás esetén kellék- és termékszavatosságot, a kötelező jótállási kötelezettségben érintett, 10.000 forintos értéket meghaladó termékeknél pedig a fentieken túlmenően

  • 10 000 és 100 000 forint közötti eladási ár esetén egy év,
  • 100 001 és 250 000 forint közötti eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év kötelező jótállást (garanciát) biztosítunk a fogyasztóknak,

a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet és a 18/2020. (VI. 12.) ITM rendelet előírásai szerint. A jótállás és szavatosság kérdéseiről itt nyújtunk bővebb tájékoztatást. Kérjük, feltétlenül olvassa el ezzel kapcsolatos tájékoztatónkat is! Ön a megrendelés elküldésével a fenti linken olvasható, a jótállással és szavatossággal kapcsolatos feltételeket is elfogadja.

 
Elállási/Felmondási jog
Amennyiben a kiszállított termék nem felelt meg az elképzeléseinek, Ön fogyasztóként 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Ez a jog a fogyasztókat illeti meg. A fogyasztó kizárólag olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. (A vállalkozás - azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy gazdasági tevékenysége körében eljáró személy - nem minősül fogyasztónak.) Olyan termék esetében, amely a vásárló személyéhez kötött, vagy amelyet a vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (például egyedi méretre gyártott termékek), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, nincs lehetőség az elállási jog érvényesítésére.
Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket, több tétel rendelése esetén az utolsó tételt vagy darabot átveszi. 
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például elektronikus úton küldött levél útján vagy postán) az alábbi címre: e-mail: webaruhaz.butor@gmail.com, postacím: acCompany Kereskedelmi és Szolgáltató  Kft., 2600 Vác, Hegymester utca 53/A. Ebből a célból felhasználhatja a weboldalunkon megtalálható elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. A terméket ezután, kizárólag visszajelzésünk alapján, az ebben megadott raktári címre küldheti vagy viheti vissza.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
 
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Elállás esetén Önt terheli a termék visszaküldésének költsége, egyéb költség azonban nem terheli. Ön köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül eljuttatni az általunk e-mailben megadott raktárba. Amennyiben bennünket kíván megbízni a termék visszaszállításával, ezt bizonyos esetekben vállaljuk, mégpedig az Önnel előzetesen egyeztetett feltételekkel és költséggel. A termék visszaküldésének közvetlen költségét ebben az esetben is Ön viseli. Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. 
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A terméket a gyári tartozékokkal együtt vesszük vissza.
Az elállást érintő egyéb részletekről a hatályos jogszabályokban további tájékoztatás olvasható. 
 
Panaszok bejelentése
A vásárló egyéb panaszait és észrevételeit szintén a webáruházban megadott elérhetőségeken, írásban vagy telefonon is jelezheti. Az írásban érkező kérdésekre és panaszokra a webáruház a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 4 munkanapon belül elküldi első visszajelzését.
 
Adatvédelem
Az adatvédelemmel kapcsolatos kérdéseket adatvédelmi nyilatkozatunk tárgyalja részletesen. A megrendelés elküldésével az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat elfogadottnak tekintjük.
 
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás, számla
A megrendelés tényleges visszaigazolásával a vásárló és az eladó közötti szerződés életbe lép. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, magatartási kódexre nem utal.
A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető. A szerződés teljes szövege letölthető a szerződés végén elhelyezett linkről.
A webáruház nem köt szerződést 18 év alatti személyekkel. A vásárló az itt tárgyalt Általános szerződési és vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik egyben arról is, hogy nagykorú.
A vásárlásról a vásárló minden esetben papíralapú vagy a NAV által is elfogadott, hiteles e-számlát kap. Amennyiben a vásárló nem tudja befogadni az e-számlát, kérésére az eladó papír alapú számlát állít ki.

Felelősség korlátozása
Az acCompany Kft. nem felel az internetes hálózat műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök vagy szoftverek hibáiból, a technikai problémákból eredő károkért, ahogy az önhibáján kívül esetleg bekövetkező károkért vagy hacker támadásokért sem. Azaz, többek közt nem felelős az esetleges károkért olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a vásárlót abban, hogy ellátogasson a webáruház weboldalára, és ott megrendelést adjon le, illetve a vásárló számítógépének bármilyen meghibásodásáért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Az acCompany Kft. nem felelős a hibás vagy hamis adatok megadásából eredő esetleges károkért sem. A vásárló saját maga a felelős a saját tevékenységének következményeiért, beleértve azokat a veszteségeket és károkat is, amelyeket az acCompany Kft.-nek okoz.
A fentiek miatt az acCompany Kft. nem tartozik sem a vásárlónak, sem harmadik személynek felelősséggel.
 
Egyéb rendelkezések
Adott szerződésre az annak megkötésekor érvényes Általános szerződési és vásárlási feltételek alkalmazandók.
Az acCompany Kft. az Általános szerződési és vásárlási feltételeket a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően, indoklás és előzetes értesítés nélkül, egyoldalúan módosíthatja. A módosításokat a webáruházban teszi közzé.
A fentiekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a kapcsolódó hatályos magyar jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: Ügyfélszolgálatok | Kormányhivatalok (kormanyhivatalok.hu)
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és az acCompany Kft. közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform, melyet az Európai Bizottság felállított fel, itt érhető el: Online vitarendezés | Európai Bizottság (europa.eu)
Egyéb esetekben a jelen szerződéssel kapcsolatos vitát a területileg illetékes békéltető testület (Pest Vármegyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4. em. 2., Telefon: (+36-1) 792-7881, e-mail: pmbekelteto@pmkik.hu, weboldal: http://www.panaszrendezes.hu) vagy a területileg illetékes bíróság elé kell terjeszteni.
 
A fentiek 2024. február 29-től visszavonásig érvényesek.