A kényelmes vásárlás érdekében webshopunk, sok más weboldalhoz hasonlóan, ún. "cookie"-kat használ. Amennyiben Ön nem tiltja le a cookie-k alkalmazását böngészőjében, az Ön részéről elfogadottnak tekintjük ezek használatát. A későbbiekben bármikor módosíthatja ezzel kapcsolatos beállításait böngészője "beállítások" pontjában. A cookie-k használatáról Adatvédelmi tájékoztatónkban bővebben is olvashat.
Menü

ÁSZF és vásárlási feltételek

Cégnév: acCompany Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (továbbiakban acCompany Kft.)
Cég bejegyzett székhelye: 2133 Sződliget, Damjanich János utca 1. (adminisztratív központ, nem raktár)
Cégjegyzékszám: 13-09-135669
Cégbíróság vagy nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 12449062-2-13
Telefonszám: 304900919
Webáruház címe: butor-szonyeg.hu
A tárhely-szolgáltató neve: Shoprenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
 
A szerződés tárgya
A szerződés tárgya az acCompany Kft. butor-szonyeg.hu címen elérhető webáruházában található valamennyi termék és szolgáltatás. A webáruház főbb termékkategóriái: bútorok, kisbútorok, kerti bútorok, szőnyegek, bio kandallók, kiegészítők.
 
A termék kiválasztása és a megrendelés összege
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, mely tájékoztatja a termékek főbb tulajdonságairól, jellemzőiről. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek. A termékképek esetenként illusztrációk, a színek bizonyos esetekben nem felelnek meg a valóságnak.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a megrendelés végösszegét is. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint a rendelés elküldése előtt szabadon módosíthat, javíthat is.
A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét, amely tartalmazza a kiszállítás díját is.
 
A rendelés elküldése, fizetési kötelezettség keletkezése
Ha a vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a termékeket, akkor a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva kezdheti meg a vásárlást. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt a webáruházban, úgy a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát kell megadnia a belépéshez. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor a vásárláshoz szükséges adatait kell megadnia, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával a vásárlónak már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a számlázási és szállítási cím megadása szükséges.
A következő lépésekben a vásárló kiválasztja a számára megfelelő szállítási és fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a „Megrendelés” gombra kell kattintania. A „Megrendelés” gombra való kattintás fizetési kötelezettséget von maga után.
 
Árak, fizetési feltételek, kedvezmények
A webáruházban feltüntett árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, ezek a termékek mellett olvashatók. Az árak bruttó árak (azaz fogyasztói árak), tehát az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költségeket. A megrendelés számlázása a megrendelés elküldésekor érvényes árakon történik. 14 napnál hosszabb időt igénylő beszerzés alatt álló termékek esetében a vételár időközben változhat, amelyről azonban az eladó köteles a vásárlót a kiszállítás megkezdése előtt tájékoztatni. Amennyiben a vásárló számára nem elfogadható a módosított vételár, erre való hivatkozással az értesítést követő 24 órán belül törölheti a megrendelését.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a webáruház fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a vásárló azonnal tájékoztatást kap az új adatokról. A vásárló ezt követően megerősítheti a megrendelést, illetve bármely fél elállhat a szerződéstől.
A webáruházban átutalással, készpénzes utánvétellel, bankszámlánkra történő befizetéssel és bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthető ki a megrendelések összege. A készpénzes utánvétel szállításkor, a termék átvételével egyidejűleg történik, a többi fizetési mód esetében a kiszállítás indítása előtt fizetendő a szállítási díjjal növelt teljes vételár. Készpénzes utánvétel esetében a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben, a küldemény kézbesítőjének. 
A 50.000 Ft feletti összértékű megrendelések esetében a webáruház 30%-os előleg fizetését kérheti, amelyről tényleges visszaigazolásában tájékoztatja a vásárlót.
Import és a szokásostól eltérő szállítási móddal szállítható (pl. közvetlen import vagy nagyobb mennyiségű) termék esetében a webáruház szükség esetén módosíthatja a vevő által választott fizetési módot, amelyről köteles a vevőt visszaigazolásában, de legkésőbb a kiszállítás megkezdése előtt tájékoztatni. Amennyiben a vevő ezt nem fogadja el, a megrendelés törlésre kerül.
Egyedi gyártatás esetén (pl. méretre gyártott szőnyegek vagy különleges kárpitozású termékek) a webáruház a teljes vételárat is kérheti előre megfizetni, a visszaigazolásban szereplő határidővel.
A webáruház bizonyos feltételek mellett kedvezményeket biztosíthat egyes vásárlóknak. A kedvezmények igénybe vétele a megrendelés folyamán, az erre szolgáló kuponkód vagy hűségpontok megadásával történik. A kupon felhasználásának feltételeiről a kupon kiküldésekor vagy a webáruházban tájékoztatja a webáruház a vásárlókat. A hűségpontok beváltásáról a webáruházban olvasható tájékoztatás.
A vásárló a korábban részére ajánlott egyedi kedvezményeket a megrendelés folyamán, a megrendelésben tudja jelezni és ezzel igénybe venni. Kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.
 
A rendelések feldolgozása, határidők, visszaigazolások és értesítések
A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megkezdődik. A termékek általában valamelyik európai központi raktárból érkeznek vagy magyarországi raktárból kerülnek kiszállításra, várhatóan a megrendelést követő 1-4 héten belül. (A raktáron levő termékeket általában 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk.) A kiszállítás várható idejéről a webáruház e-mail visszaigazolást küld, a gyártó vagy importőr visszajelzése alapján. Termékhiány vagy technikai, szállítási problémák esetén az eladó tájékoztatja a vásárlót a várakozási időről, aki ennek alapján szabadon dönthet rendelése fenntartásáról, módosításáról vagy törléséről. A megadott szállítási határidő tájékoztató jellegű, annak túllépése miatt a vásárlót nem illeti meg kártérítés.
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés elküldésekor az eladó webáruház szoftvere azonnal egy automatikus értesítést küld a vásárló felé a rendelés felvételéről. Ez az értesítés jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét regisztrálta a rendszer és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé, ez azonban nem tekinthető a megrendelés tényleges visszaigazolásának.
Amennyiben az automatikus visszaigazolás valamilyen technikai probléma folytán nem érkezik meg 48 órán belül a vásárlóhoz, a vásárló szerződéses kötöttsége megszűnik.
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti a megadott határidőkön belül, mert a szerződésben meghatározott termék nem szerezhető be, vagy a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a vásárlót tájékoztatni. A vásárló ebben az esetben indoklás nélkül törölheti a megrendelését. Amennyiben a megrendelés ellenértékét már kifizette, ezt az összeget a webáruház haladéktalanul visszafizeti a vásárlónak.
A rendelések feldolgozásának folyamán a webáruház e-mailben vagy telefonon tájékoztatja a vásárlót, személyes átvétel esetén az átvétellel kapcsolatos tudnivalókról, átutalásos fizetésnél pedig az átutaláshoz szükséges adatokról.
A külföldi bankszámláról történő átutalást a megrendelésben előre kérjük jelezni. A külföldről érkező átutalások plusz bankköltségeit a tényleges (tehát nem az azonnal érkező automatikus) visszaigazolásban jelezzük, és a vételárhoz utólag hozzászámítjuk. Amennyiben a vásárló nem kívánja elfogadni ezt, megrendelését indoklás nélkül törölheti. 
Az átutalásos megrendeléseknél a termék vételárának és az esetleges szállítási költségnek meg kell érkeznie a megadott bankszámlára a megrendelés tényleges visszaigazolásától számított 8 naptári napon belül, illetve a számlamásolaton szereplő fizetési határidőig.
A kiszállítás indulásakor e-mailben vagy telefonon, és/vagy sms-ben értesíti a futárszolgálat és/vagy a webáruház a vásárlót, legkésőbb a kézbesítés előtti napon.
 
Megrendelés módosítása, törlése
Az adatbeviteli hibák javítására a vásárlónak a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
A webáruház a megrendelés és a pontosított szállítási határidő visszaigazolásáig megadja a lehetőséget a vásárlónak megrendelése módosítására. Amennyiben a ténylegesen (azaz nem csak automatikusan) visszaigazolt szállítási határidő meghaladja a termék adatlapján olvasható várható szállítási határidőt, a vásárló a visszaigazolást követő 24 órán belül módosíthatja vagy törölheti megrendelését. Ténylegesen visszaigazolt megrendeléseknél a fenti eseteket és az elállási jogot kivéve nincs lehetőség módosításra.
 
Szállítás és személyes átvétel
A webáruház Magyarország területén vállal kiszállítást. Választható szállítási módok: házhoz szállítás futárszolgálaton keresztül vagy személyes átvétel. Személyes átvételre csak a Halmar, a Cama és az Antares termékek esetében van lehetőség. 
 
Aktuális szállítási díjak, Ft-ban, áfá-val:
A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.
Kiszállított, de át nem vett, azaz jogtalanul törölt rendelések esetében a kiszállítás tényleges költségeit és a termékben keletkezett esetleges károkat a vásárló köteles megtéríteni a webáruháznak.
A vásárlónak kiszállított termék a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad.
A személyes átvétellel megrendelt termékek a megrendelés visszaigazolásától számított 15 naptári napon belül köteles átvenni a vásárló a visszaigazolásban szereplő címen.
A megrendelés elküldésével a vásárló a fenti szállítási feltételeket is elfogadja.
 
Jótállás és szavatosság
A webáruházban megrendelt termékekhez hibás teljesítés vagy a megadott határidőn belüli meghibásodás esetén kellék- és termékszavatosságot, a kötelező jótállási kötelezettségben érintett, 10.000 forintos értéket meghaladó termékeknél pedig a fentieken túlmenően 12 hónapos kötelező jótállást (garanciát) biztosítunk a fogyasztóknak, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet előírásai szerint.
A jótállás és szavatosság kérdéseiről itt nyújtunk bővebb tájékoztatást. Kérjük, feltétlenül olvassa el ezzel kapcsolatos tájékoztatónkat is! Ön a megrendelés elküldésével a fenti linken olvasható, a jótállással és szavatossággal kapcsolatos feltételeket is elfogadja.
 
Elállási/Felmondási jog
Amennyiben a kiszállított termék nem felelt meg az elképzeléseinek, Ön fogyasztóként 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Ez a jog a fogyasztókat illeti meg. A fogyasztó kizárólag olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. (A vállalkozás - azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy gazdasági tevékenysége körében eljáró személy - nem minősül fogyasztónak.) Olyan termék esetében, amely a vásárló személyéhez kötött, vagy amelyet a vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (például egyedi méretre gyártott termékek), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, nincs lehetőség az elállási jog érvényesítésére.
Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket, több tétel rendelése esetén az utolsó tételt vagy darabot átveszi. 
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például elektronikus úton küldött levél útján vagy postán) az alábbi címre: e-mail: webaruhaz.butor@gmail.com, postacím: acCompany Kereskedelmi és Szolgáltató  Kft.,  2133 Sződliget, Damjanich János u. 1. Ebből a célból felhasználhatja a weboldalunkon megtalálható elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. A terméket ezután, kizárólag visszajelzésünk alapján, az ebben megadott raktári címre küldheti vagy viheti vissza.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
 
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Elállás esetén Önt terheli a termék visszaküldésének költsége, egyéb költség azonban nem terheli. Ön köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül eljuttatni az általunk e-mailben megadott raktárba. Amennyiben bennünket kíván megbízni a termék visszaszállításával, ezt vállaljuk, mégpedig az Önnel előzetesen egyeztetett feltételekkel és költséggel. A termék visszaküldésének közvetlen költségét ebben az esetben is Ön viseli. Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. 
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A terméket a gyári tartozékokkal együtt vesszük vissza.
Az elállást érintő egyéb részletekről a hatályos jogszabályokban további tájékoztatás olvasható. 
 
Panaszok bejelentése
A vásárló egyéb panaszait és észrevételeit szintén a webáruházban megadott elérhetőségeken, írásban vagy telefonon is jelezheti. Az írásban érkező kérdésekre és panaszokra a webáruház a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 4 munkanapon belül elküldi első visszajelzését.
 
Adatvédelem
Az adatvédelemmel kapcsolatos kérdéseket adatvédelmi nyilatkozatunk tárgyalja részletesen. A megrendelés elküldésével az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat elfogadottnak tekintjük.
 
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás, számla
A megrendelés tényleges visszaigazolásával a vásárló és az eladó közötti szerződés életbe lép. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, magatartási kódexre nem utal.
A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető. A szerződés teljes szövege letölthető a szerződés végén elhelyezett linkről.
A webáruház nem köt szerződést 18 év alatti személyekkel. A vásárló az itt tárgyalt Általános szerződési és vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik egyben arról is, hogy nagykorú.
A vásárlásról a vásárló minden esetben papíralapú vagy a NAV által is elfogadott, hiteles e-számlát kap. Amennyiben a vásárló nem tudja befogadni az e-számlát, kérésére az eladó papír alapú számlát állít ki.

Felelősség korlátozása
Az acCompany Kft. nem felel az internetes hálózat műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök vagy szoftverek hibáiból, a technikai problémákból eredő károkért, ahogy az önhibáján kívül esetleg bekövetkező károkért vagy hacker támadásokért sem. Azaz, többek közt nem felelős az esetleges károkért olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a vásárlót abban, hogy ellátogasson a webáruház weboldalára, és ott megrendelést adjon le, illetve a vásárló számítógépének bármilyen meghibásodásáért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Az acCompany Kft. nem felelős a hibás vagy hamis adatok megadásából eredő esetleges károkért sem. A vásárló saját maga a felelős a saját tevékenységének következményeiért, beleértve azokat a veszteségeket és károkat is, amelyeket az acCompany Kft.-nek okoz.
A fentiek miatt az acCompany Kft. nem tartozik sem a vásárlónak, sem harmadik személynek felelősséggel.
 
Egyéb rendelkezések
Adott szerződésre az annak megkötésekor érvényes Általános szerződési és vásárlási feltételek alkalmazandók.
Az acCompany Kft. az Általános szerződési és vásárlási feltételeket a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően, indoklás és előzetes értesítés nélkül, egyoldalúan módosíthatja. A módosításokat a webáruházban teszi közzé.
A fentiekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a kapcsolódó hatályos magyar jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és az acCompany Kft. közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform, melyet az Európai Bizottság felállított fel, itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Egyéb esetekben a jelen szerződéssel kapcsolatos vitát a területileg illetékes békéltető testület (Pest Megyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331., Telefon: +36 1 269 0703, e-mail: pmbekelteto@pmkik.hu, weboldal: http://www.panaszrendezes.hu) vagy a területileg illetékes bíróság elé kell terjeszteni.
 
A fentiek 2018. június 28-tól visszavonásig érvényesek.
 
<